2.7.12


ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΠΛΥΝΕΙΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ


"Προσπαθώ...προσπαθώ να καταλάβω πως γίνεται αυτή η συμπαντική ενώτητα" είπε η Φωτεινή.
ενώτητα δεν γράφεται έτσι" είπε ο Τρίτσος.
"Πως μπορείς και σκέφτεσαι με τέτοιους στένομυαλους ορθογραφικούς όρους" είπε η Φωτεινή.
"Προσπαθώ να μην σκέφτομαι καθόλου, μου χτύπησε στο αυτί το ορθογραφικό σου αυτό είναι όλο" είπε ο Τρίτσος.
"Αυτή είναι μία δραματική δήλωση" είπε η Φωτεινή.
"Προσπαθείς να καταλάβεις με το μυαλό ενώ το σώμα σου είναι για γέλια" είπε ο Τρίτσος.
"Δεν είναι εύκολο να τα καταλάβεις όλα αμέσως με το σώμα" είπε η Φωτεινή.
"Δεν καταλαβαίνω τίποτα με το σώμα" είπε ο Τρίτσος.
"Είμαστε για γέλια" είπε η Φωτεινή.
"Πρέπει να σκέφτώ χωρίς να μου μιλάς και να ακούω Yo La Tengo" είπε ο Τρίτσος.
"Δεν ξέρω" είπε η Φωτεινή.
"Πως γίνεται να μην συννενογιέμαι με κανέναν άνθρωπο" είπε ο Τρίτσος.
"Δεν ξέρω τι είναι συννενογιέμαι" είπε η Φωτεινή.
"Σκέφτομαι να πέσω στα ναρκωτικά, στα βαριά,  στην ηρωίνη  και στα μεθ πως τα λένε αυτά" είπε ο Τρίτσος.
"Δραματικές δηλώσεις εν βρασμώ ψυχής" είπε η Φωτεινή.
"Να ανάψω ένα τσιγάρο, μετά να γυμναστώ να λέω πως γυμνάστηκα και μετά να κοιμηθώ να λέω πως κοιμήθηκα" είπε ο Τρίτσος.
"Κάτι πρέπει να σου δώσουνε, ένα βραβείο, κάτι μεγάλο, ένα Πούλιτζερ. ένα κάτι" είπε η Φωτεινούλα.
"Είμαι ένα πελάτης σε πανδοχείο και περιμένω και δεν χαίρομαι μα ούτε λυπάμαι και περιμένω και περιμένω και δεν ξέρω ποιος είμαι και τι είμαι και οι άλλοι γύρω κλαίνε και γελάνε και κλαίνε και γελάνε".
"Φερνάντο Πεσσόα" είπε η Φωτεινή
"Τρίτσος Καταρλής" είπε ο Τρίτσος.
"Ψεύτη, τρεις φορές, παλιοσατανά" είπε η Φωτεινούλα.
"Σκέφτεσαι στενόμυαλα με χριστιανικούς όρους" είπε ο Τρίτσος.
"Δίκιο έχεις" είπε η  Φωτεινή.
"Να μπω μέσα σου" είπε ο Τρίτσος.
"Ναι αλλά πρώτα να πλύνεις τα χέρια σου" είπε η Φωτεινή.
"Εντάξει" είπε ο Τρίτσος.

2 σχόλια:

  1. Πως μπορείς και σκέφτεσαι με τέτοιους στένομυαλους ορθογραφικούς όρους Χρήστο;

    "Είμαι ένα πελάτης σε πανδοχείο και περιμένω και δεν χαίρομαι μα ούτε λυπάμαι και περιμένω και περιμένω και δεν ξέρω ποιος είμαι και τι είμαι και οι άλλοι γύρω κλαίνε και γελάνε και κλαίνε και γελάνε"

    Στελιο ειμαι ο νουμερο 1 αναγνωστης σου,νομιζω θα σου κοψω τα ποδια σε καποια φαση οπως το misery

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλα αυτο που είπες ήταν αστείο αλλα δεν γραφω χαχα γιατί θα μας περασουνε για τίποτα τυχαίους

    ΑπάντησηΔιαγραφή