8.7.12




ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΦΑΣΟΛΙΑ


"Εμείς μια μπάντα θέλαμενε να σάξομε" είπε ο Γουρούνας.
"Ναι αλλά ρε παιδιά εσείς μας πείρατε να πούμε τα αυτιά" είπε ο θείος.
"Ε και τι να κάνομε δηλαδής, αφού παίζομε πανκ" είπε ο Χειλάρας.
"Ε να παίζεται πανκς αλλά όχι ρε παιδιά να μας πέρνετε τα αυτιά ρε παιδιά μεσημεριάτικο και βραδιάτικο" είπε ο θείος.
"Θείο, άμα ζηλεύεις να σε βάλομε στη μπάντα να κάνεις το μάνατζερ, αλλά να ξέρεις εμείς σα μπάντα δεν φοράμε βρακιά και μόνο κολλητά παντελόνια φοράμενε να πούμε και καβαλάμε και κάτι μηχανάκια στρογγυλοφάναρα έτσι" είπε ο Πιτσάλκας.
"Δεν καταλαβαίνω" είπε ο θείος.
"Μάνατζερ θείο, μάνατζερ θα γίνεις, θα μας κανονίζεις συναυλιάκια και έτσ" είπε ο Σούμποτεκ.
"Δεν ξέρω ρε παιδιά εγώ απ' αυτά τα πράματα" είπε ο θείος.
"Θα σου κανονίζομε και γκρούπις και ντράγκζ" είπε ο Γουρούνας.
"Τι είναι αυτό πάλι;" είπε ο θείος.
"Γκόμενες, γκομενάκια ρε θείο, πιπίνες μπάρμπα πιπίνες αφράτες και ζόρικες" είπε ο Χειλάρας.
"Όπα ρε παιδιά, εγώ είμαι παντρεμένο άτομο δεν είμαι ελεύθερος βρε παιδιά, εγώ τη Ζουμπουλία μου και τα μάτια μου" είπε ο θείος.
"Κοίτα θείο άμα θες να γίνεις μάνατζερ μας πρέπει να έχεις γκρούπις αλλιώς δεν γίνεται" είπε ο Πιτσάλκας.
"Καλά ρε παιδιά το βλέπουμε ντάξει, απλά άμα είναι να μη παίζετε βράδυ ρε παιδιά γιατί κοιμόμαστε και το πρωί πάμε στη δουλειά ρε παιδιά με ένα μάτι γαρύφαλλο και ο προϊστάμενος φωνάζει" είπε ο θείος.
"Ε μα μόνο βράδυ μας καβλουρίζει ρε θείο να πούμε να παίζομε πανκ, μόνο βράδυ να πούμε, το πρωί κοιμόμαστε και το μεσημέρι ξυπνάμε και το απόγεμα ξαναξυπνάμε και μέχρι να ξυπνήσομε βράδιασε τσουπ" είπε ο Σούμποτεκ.
"Καλά παιδιά κάντε ότι θέλετε, εγώ δεν βγάζω άκρη μαζί σας, απλά..." είπε ο θείος.
"Παιδιά έχω τρομερή έμπνευση, έτσι θα τον λέμε το δίσκο μας,  ΔΕΝ ΒΓΑΖΩ ΑΚΡΗ!!" είπε ενθουσιασμένος ο Γουρούνας που ήτανε και ο αρχηγός της μπάντας και φρόντμαν άμαλάχει ζόρικος.
Όλοι συμφώνησαν και χάρηκαν που βρήκανε τίτλο για το άλμπουμ και δώσανε τα χέρια και πολύ το χαρήκανε.
"Ρε παιδιά, έτσι από περιέργεια δηλαδής, όχι τίποτα άλλο, πως τη λένε την ορχήστρα σας;" είπε ο θείος.
"Human Beans" είπανε όλοι με μια φωνή.
"Τι είναι αυτό; Τι σήμαίνει;" ρώτησε ο θείος.
"Ανθρώπινα φασόλια" είπανε όλοι με μια φωνή.
"Καλά παιδιά εγώ πάω να φύγω" είπε ο θείος τρομοκρατημένος.
"Δεν θα πας πουθενά θείο. Πρώτα θα κεράσομε ένα γκρούπι και μετά θα φύγεις. Προς τιμήν του μάνατζερ μας του θείου από τον κάτω όροφο που μας έδωσε την έμπνευση να βρούμε τίτλο για το νέο μας άλμπουμ" είπε ο Πιτσάλκας και έπιασε να πέρνει τηλέφωνο την αμαζόνα τη Λίτσα τη μηχανόβια με τον ωραίο κωλαρίκο και το νάισ ρακ.
"Τι είναι γκρούπι ρε παιδιά;;" είπε πάλι ο θείος και έκατσε σε μια καρέκλα αποκαμωμένος.
"Γειαααα σου θείο μερακλήηηη" είπανε όλοι μαζί με μια φωνή και σκάσανε στα γέλια και βγάλανε έξω τα σέα και τα μέα για να το γλεντήσουνε πρόπερλι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου