13.7.12







Το σαπούνι είναι προπαγάνδα.


Αγαπημένο μου ημερολόγιο,

Σήμερα Δευτέρα 4/5/84 πήγα με το μπαμπά και τη μαμά στο ζωολογικό κήπο στην Όαση. Εκεί πέρα είδαμε πολλά ζώα όπως μαϊμούδες, λιοντάρι, πουλιά και καμηλοπάρδαλη. Ο μπαμπάς είπε πως ο κύριος Καμηλοπάρδαλη είναι κολόμπας και πως έχει μεγάλο λαιμό για να πέρνει καλά τσιμπούκια στα λιοντάρια για να μην τον φάνε και πως ο Δαρβίννος κάτι ήξερε το ραμολί και μετά βγάλαμε φωτογραφίες και κάναμε και κάτι άλλα πράγματα και κοιτούσαμε διάφορα άλλα πράγματα. Η μαμά είπε στο μπαμπά πως αν ξαναέπινε πρωί πρωί θα του έκοβε το πουλί από τη ρίζα. Εγώ έπαιξα στο χώμα με κάτι άλλα παιδιά που δεν τα ξέρω αλλά ήταν καλά παιδιά και παίζαμε βασιλιάς της ζούγκλας και αγαλματάκια ακούνητα και κρυφτό και κυνηγητό και γω ήμουνα ο Ταρζάν και η Τζέην ήταν ένα άλλο αγοράκι που το λέγανε Μανώλη και έμοιαζε σαν κορίτσι και είχε κάτι πολύ αδύναμα χεράκια. Μετά ο μπαμπάς κάτι έκανε στη μαμά και η μαμά βογκούσε σαν φώκια πίσω από κάτι θάμνους αλλά δεν πήγα να δω τι έπαθε η μαμά γιατί εκείνη τη στιγμή έπαιζα ξύλο με τη Τζέην γιατί μου είχε ρίξει κάτι χαλίκια στη μούρη και μου έριξε η Τζέην ένα μπουνίδι στο κούτελο και ζαλίστηκα και άρχισα να κλαίω και να λέω γαμωτηνπαναγία που το έλεγε συνέχεια ο μπαμπάς στη μαμά και σε όλους. Μετά είδαμε κι άλλα ζώα όπως φίδια και κάτι τριχωτά που μοιάζανε με σκίουρους αλλά βρωμούσανε και ο μπαμπάς έκανε εμετό πάνω σε κάτι άχυρα και η μαμά του είπε πως είναι σκατομεθύστακας του κερατά αλλά δεν ξέρω τι είναι σκατομεθύστακας του κερατά και μετά κοιτούσα κάτι άλλα πράγματα. Μετά εγώ έκλαιγα και τραβούσα τα μαλλιά του μπαμπά γιατί ήθελα να πάρουμε τον κ. Καμηλοπάρδαλη στο σπίτι για να μου πέρνει καλά τσιμπούκια και μένα όπως στα λιοντάρια και είπα πως ήταν αδικία μεγάλη τα λιοντάρια να έχουν καλά τσιμπούκια κι εγώ να μην έχω ούτε ένα τσιμπούκι και έκλαιγα και η μαμά είπε πως θα μου πάρει καινούριο playmobil και εγώ σκέφτηκα το τεράστιο άσπρο ψυγείο που έχουμε στο σπίτι αλλά δεν ξέρω γιατί σκέφτηκα το τεράστιο άσπρο ψυγείο που έχουμε στο σπίτι αλλά πάντα όταν ακούω τη λέξη playmobil σκέφτομαι το τεράστιο άσπρο ψυγείο που έχουμε στο σπίτι και τη μαμά μου που είναι η καλύτερη μαμά του κόσμου. Μετά πήγαμε στο λούνα παρκ στο άγαλμα και κάναμε ρόδα και γω κατουρήθηκα από το φόβο μου γιατί ήτανε πολύ ψηλά αλλά δεν είπα τίποτα και ο μπαμπάς έκανε εμετό από τη ρόδα και έπεσε ο εμετός από κάτω και ήτανε πολύ όμορφος εμετός έτσι που έπεφτε από εκεί πάνω και κάτι άλλοι άνθρωποι μετά φωνάζανε του μπαμπά και η μαμά έκλαιγε και μετά πήγαμε και πήραμε καλαμπόκια και φάγαμε και μετά κάπου πήγαμε με το μπαμπά και τη μαμά και βρήκανε κάτι φίλους τους και μετά κάτι λέγανε οι μεγάλοι και γω βαριόμουνα και έσφιγγα το πουλί  μου πολύ ώρα και μου άρεσε αλλά το μόνο που θυμάμαι ήτανε πως ο μπαμπάς συνέχεια έλεγε το σαπούνι είναι προπαγάνδα ρε μαλάκες τι είναι το σαπούνι δηλαδή τι είναι, προπαγάνδα είναι. Μετά με πήρε ο ύπνος και ξύπνησα και είδα παιδικά στη τηλεόραση και πολύ μου άρεσε γιατί δεν πήγα σχολείο γιατί ήμουνα άρρωστος και πονούσε η κοιλιά μου και είχα πυρετό αλλά δεν με νοιαζε καθόλου και έτρεχα μέσα στο μπάνιο συνέχεια και ούρλιαζα στο σαπούνι πως το σαπούνι είναι προπαγάνδα ρε μαλάκες ναι ρε μαλάκες προπαγάνδα είναι, φτου σου ρε φτου σου και έφτυνα το σαπούνι με ρωχάλες.

Πάκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου