11.7.12



Το Λιζάκι.


"Κάτι δεν πήγε καλά στην όλη διαδικασία της μετα-εφηβικής περιόδου της ζωής μου" είπε ο Τάκης.
Το ακκορντεόν δεν είπε κουβέντα.
"Το θέμα είναι πως δεν μπορώ να εντοπίσω τι ακριβώς πήγε τόσο στραβά" είπε ο Τάκης.
Το ακκορντεόν δεν είπε κουβέντα.
"Αχ βρε Λιζάκι, που να ήξερες πόσες σοκολάτες έχω καταβροχθίσει την τελευταία εβδομάδα, κοντεύω να πάθω ζάχαρο" είπε ο Τάκης.
Το ακκορντεόν δεν είπε κουβέντα.
"Ναι, έτσι είναι, το ξέρω, η ζωή δεν είναι πολύ εύκολη αλλά δεν είναι και τίποτα το φοβερά δύσκολο ας πούμε στην τελική" είπε ο Τάκης.
Το ακκορντεόν δεν είπε κουβέντα.
"Ε ναι εντάξει είναι κάποια πράγματα στα οποία έχω κρεμαστεί, δηλαδή έχω εξαρτηθεί από αυτά ας πούμε αλλά προσπαθώ να μην το σκέφτομαι, γιατί ξέρεις Λιζάκι, μ' αρέσει, μ' αρέσει η εξάρτηση" είπε ο Τάκης.
 Το ακκορντεόν δεν είπε κουβέντα.
"Δεν γίνεται να μην κάνω και τίποτα ρε γαμώτο, κάτι πρέπει να κάνω, κανά τσιγαράκι, κανά ποτάκι που και που, πρέπει κάπως να χαλαρώσω το σώμα και το πνεύμα μου από το στρες της αποτυχίας" είπε ο Τάκης.
Το ακκορντεόν δεν είπε κουβέντα.
"Τέλος πάντων, τι σε ζαλίσω και σένα" είπε ο Τάκης και χάϊδεψε με στοργή το Λιζάκι το ακκορντεόν του.
Άρχισε να παίζει το Stormy Monday στο ακκορντεόν και ο Τάκης βρήκε όλες τις απαντήσεις που έψαχνε μέσα στον ήχο της. Τελείωσε, έβαλε το ακκορντεόν προσεχτικά μέσα στη θήκη του και άναψε ένα τσιγάρο κοιτώντας το κενό. Αισθανόταν κάπως καλύτερα.




σ.τ.σ. : They call it Stormy Monday, but Tuesday' s just as bad

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου