28.7.12




Παντού βρωμάει πλαστικό



Μπήκα ρε στο λεωφορείο και όλοι με κοιτούσανε περίεργα. Κρατούσα το σίδερο και ήμουν έτοιμος να λιποθυμίσω αλλά δεν ξέρω γιατί δεν λιποθύμισα τελικά. Φορούσα το σπέσιαλ καπελάκι μου που είναι από τη σειρά του Χάρι Πότερ. Γαμάτο καπελάκι και ιδανικό για καλοκαιράκι και καμάκι σε τουριστριάκια. Μία γυναίκα έμοιαζε με πιθηκάκι και με κοιτούσε σαν να ήμουνα μπανανίτσα. Δεν ξέρω γιατί, ίσως να μοιάζω λίγο με μπανανίτσα και οι γυναίκες θέλουν να με φάνε. Είχανε ιδρώσει τα χέρια μου και νόμιζα πως θα αφήσω γλίτσα στο σίδερο αλλά δεν άφησα. Ένα σημείο του κεφαλιού μου με πονάει όταν το τρίβω και σκέφτηκα να μην το τρίβω για να μην πονάει και σκέφτηκα πως ίσως είναι νευράκι που κάνει ΚΡΙΤΣ ΚΡΙΤΣ. Κάνει λίγο ζέστη αλλά κάνει και λίγο κρύο γιατί είμαι κρυωμένος και θέλω να κάνω σκατάκια αλλα το λεωφορείο πάει αργά ρε γαμώτο και μου φαίνεται πως θα τα κάνω πάνω μου αλλά δεν πρέπει να το σκέφτομαι και σφίγγω τον κωλαρίκο μου σαν μόρτης. Σκέφτομαι το καπελάκι μου το ωραίο το μόρτικο και μου δίνει κουράγιο. Δύο κοριτσάρες που μοιάζουν να είναι Γερμανίδες ανθοπώλες εκπαιδευόμενες και είναι μάλλον δίδυμες με κοιτάζουν και γελάνε αλλά δεν ξέρω γιατί. Ο Φρέντυ με πήρε τηλέφωνο και μου είπε να πάω γρήγορα στο μαγαζί γιατί πήρανε φωτιά κάτι πλαστικά φουστάνια κινέζικα δικά μας και έχει μυρίσει πλαστικό όλη η γειτονιά. Του είπα να φορέσει επειγόντως το μαγικό του καπελάκι και όλα θα πάνε καλά και μου είπε έλα γρήγορα βρε μαλάκα και άσε τις μαλακίες γιατί θα μας γαμήσει ο Μάο Ζι Γιάνγκ. Δεν ξέρω ποιος είναι αυτός. Άρχισα να κοιτάζω το στήθος της μίας από τις δύο Γερμανίδες και αυτές κοιτάξανε αλλού και ξαφνικά όλο το λεωφορείο μύρισε λουκουμόσκονη και κουζινίλα και λιβάνι. Το καπελάκι μου μου λέει πως είναι η ώρα να κατέβω στη στάση μου και αυτό κάνω και τρέχω γρήγορα σαν άνεμος στην τουαλέτα μας και ο Φρέντυ με κοιτάζει και περνάω μέσα από τις φλόγες σαν Χάρι Πότερ και δεν καίγομαι και με μία κίνηση Μπρους Λι βγάζω το παντελόνι και προσγειώνομαι στη λεκάνη και κάνω σκατάκια και παντού βρωμάει πλαστικό και όχι σκατάκια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου