10.8.12



Φράνκι


Μόλις σχόλασα πήγα τρέχωντας στο δωμάτιο και έκανα μπάνιο. Μετά κάποιος κάτι  μου είπε και εγώ κοιτούσα κάπου αλλού. Η Τζένη μου είπε "πάμε κλάμπινγκ" κι εγώ είπα "πάμε". Πήγαμε με τα πόδια μέχρι το κέντρο και ήπιαμε κάτι ποτά που δεν ξέρω τι είναι σε ένα κλαμπ. Μετά χορέψαμε με τη Τζένη και μετά η Τζένη βρήκε λίγο χόρτο και καπνίσαμε έξω από το κλαμπ και κάποιοι γυμνασμένοι τύποι μας κοιτούσανε λίγο άγρια και κάτι είπανε στη Τζένη και η Τζένη κοίταξε αλλού και εγώ κοιτούσα συνέχεια τα παπούτσια μου. Μετά πήγαμε στο σπίτι της Τζένης και ξεχάσαμε να πληρώσουμε στο κλαμπ. Στο σπίτι παίξαμε playstation και μετά φιληθήκαμε με τη Τζένη λίγο. Μετά η Τζένη είπε κάτι για "προφυλακτικό" και εγώ είπα "εντάξει" αλλά δεν είχα προφυλακτικό. Μετά παίξαμε πάλι playstation και η Τζένη είπε "δεν πειράζει"¨και κάναμε λίγο σεξ. Μετά εγώ έκανα λίγο εμετό στην τουαλέτα και η Τζένη μου κρατούσε το κεφάλι και εγώ ήθελα να πεθάνω. Μετά η Τζένη πήγε κάπου και εγώ ήμουνα πάνω από το νιπτήρα και κάτι έκανα με το χέρι μου. Μετά η Τζένη κάτι έφερε και μασουλήσαμε κάτι πράγματα και μετά βγήκαμε έξω στην αυλή και χορεύαμε στο γκαζόν και μετά ήπιαμε λίγο μπύρα από κάτι κουτάκια που ήτανε στα σκουπίδια του γείτονα και μετά βγήκε ο γείτονας και μας είπε κάτι και μετά εμείς γελάγαμε με τη Τζένη και τρέχαμε και πέσαμε σε κάτι πέτρες και μετά σηκωθήκαμε και κάναμε σεξ σε ένα χωράφι και μετά η Τζένη κοιμήθηκε στο χωράφι και εγώ νόμιζα πως θα πετάξω και έτρεχα πάλι για να απογειωθώ σαν αεροπλάνο και μετά μπήκα στο αμάξι και οδηγούσα και κοιμήθηκα μέσα στο αμάξι και τώρα ξύπνησα και δεν ξέρω που είμαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου