12.2.13


Τουρισμός στην Κρήτη


Κάθομαι εδω πέρα,
Έχω φτάσει τα τριάντα μου χρόνια,
Και μαθαίνω λέει Ρώσικα,
Για να βρω δουλειά
Και να κλέβω τους τουρίστες
Με νόμιμο τρόπο,
Σερβίροντας τους μπόμπες και δηλητήρια,
Πουλώντας τους βλακείες
(αν εξαιρέσεις το ελαιόλαδο και μερικά άλλα)
Και παραμυθιάζοντας τις γυναίκες τους
Για να πηδηχτούν μαζί μου.
Σκέφτομαι πως η δουλειά αυτή και γενικά οι δουλειές οι μοντέρνες δεν μου αρέσουν,
Εκτός από το να γράφω,
Και να δουλεύω τη γη.
Η γη δεν μιλάει και είναι βολική.
Το γράψιμο είναι από μόνο του γαμάτο.
Εμένα δηλαδή μου κάθεται καλά.
Με ξαλαφρώνει.
Οι Ρωσίδες είναι μουνάρες (οι περισσότερες)
Αλλά γενικά είναι πολύ πίσω σε πολιτισμό,
Ντύνοται σαν καρναβάλια
Και όχι πως εγώ ντύνομαι κάπως
Μοντέρνα ή δεν ξέρω κι εγώ τι,
Απλά γενικά οι τουρίστες οι Ρώσοι
Είναι καρναβάλια.
Τις νύχτες όμως ευτυχώς
Πίνουνε τα ξύδια τους
Και επιτέλους γίνονται άνθρωποι
Και παύουν να είναι τουρίστες πλέον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου