27.2.13




Όλα ή τίποτα απολύτως στο τηλέφωνο

Χτυπάει.
Τρομάζω αλλά το σηκώνω.
Μιλάς και λες,
Αν δεν είσαι έτοιμος ανά πάση στιγμή
Μπορεί κάτι να σε αρπάξει
Και να σε κατασπαράξει
Μέσα σε δευτερόλεπτα.
Η ζωή σου και ότι έχεις πετύχει
Μέχρι σήμερα
Χάνεται σε δευτερόλεπτα.
Έτσι είναι η ζωή λένε.
Ο θάνατος όμως είναι βαρετός.
Αυτό δεν το λέει κανένας,
Όλοι τον φοβούνται τον θάνατο,
Αλλά εγώ δεν το φοβάμαι,
Τον βαριέμαι τον μαλάκα.
Δεν κάνει καλή παρέα ο πούστης.
Ξυπνάς το πρωί και προσπαθείς να
Είσαι αυτό που θέλεις να είσαι.
Κανείς δεν ξέρει τι περνάς
Ή τι έχεις περάσει
Για να φτάσεις στο σήμερα
Σε αυτό εδώ το γαμημένο το σήμερα.
Όλα τα θέλεις δικά σου
Ή τίποτα απολύτως.
Όλα, όλα, όλα,
Ή τίποτα απολύτως.
Αν δεν υπάρχει αγάπη μου λες,
Φλόγα,
Πάθος,
Ιδρώτας,
Πόνος,
Δόξα,
Τότε δεν υπάρχει τίποτα.
Τίποτα απολύτως.
Με πλησιάζεις και το φιλί σου
Είναι ένας λόγος για να
Τα παρατήσω όλα.
Να τα παρατήσω
Και να φύγω από αυτό το παράξενο σύμπλεγμα από τσιμέντο και άσφαλτο.
Να πάω να γίνω κάποιος στο Κατμαντού,
Να γίνω κάποιος άλλος και να πέσω από κάπου ψηλά,
Φωνάζοντας το όνομα σου,
Να πνιγώ σε καμιά μαύρη θάλασσα
Γεμάτη κύματα με δόντια,
Μα δεν θα την φοβάμαι
Γιατί εγώ το πρόσωπο σου θα βλέπω στο νερό,
Να δραπετεύσω,
Από το ωστικό κύμα
Του εγκεφάλου μου,
Με μόνο όπλο
Το φιλί σου και τη μυρωδιά σου.
Όλα ή τίποτα απολύτως.
Όλα ή τίποτα απολύτως.
Μου λες και μου κλείνεις το τηλέφωνο
Στα μούτρα.
Μένω να κοιτάω το ακουστικό.
Φιλάω το ακουστικό.
Ντρέπομαι αλλά το ξαναφιλάω.
Το γαμημένο, δεν συγκρίνεται
Με το στόμα σου.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου